Mój codzienny makijaż ;)

Witam wszystkich:) Jak już pewnie wiecie z opisu, bardzo lubię się malować, więc czym by był mój blog bez kosmetyków. W tym poście pokaże Wam moje kosmetyki, których używam do codziennego makijażu, do szkoły czy na wyjście ze znajomymi. Z każdej kategorii jest więcej niż jeden kosmetyk, oczywiście nie używam wszystkich na raz. Zmieniam je i używam na zmianę żeby wszystko wypróbować. Mam nadzieję że Wam też się sprawdza, a może już ich używacie ? Jeżeli tak, to czekam na waszą opinię w komentarzu :)
Baza pod makijaż: Kobo- smooth make-up base 
Podkład: Rimmel Stay Matte; Maybelline Fit Me
Puder: Rimmel Stay Matte 
Pędzle: Makeup Revolution
Korektory płynne: Maybelline The Eraser Eye Instant Anti-Age; Catrice Camouflage 
Korektor w kremie: Catrice Camouflage 
(Perfumy Calvin Klein Euphoria)
Bronzer: Lovely Matte Face Bronzer (Milky Chocolate Medium)
Rozświetlacz: Makeup Revolution Goddess Of Faith
Stick do konturowania: Maybelline Master Contour V-Shape Duo; Makeup Revolution
Tusze do rzęs: Maybelline Lash Sensational 
Maybelline the Colossal Big Shot Volum Express Mascara 
Rimmel Scandaleyes Reloaded Extreme Black
Rimmel Extra Super Lash 
(Perfumy Avon- Luck for her)
Balsamy do ust: Eos- Strawberry sorbet, Pomegranate rasberry, Sweet mint
Błyszczyk do ust: Wibo Spicy Lip Gloss 
Pomadka: Catrice Velvet Matt (010)
(Żel antybakteryjny Bath & Body Works)

To wszystkie moje kosmetyki, których używam do codziennego makijażu. Na pewno pojawi się też post, odnośnie makijażu wyjściowego, gdzie tych kosmetyków jest wiele więcej. Mam nadzieję że Wam się podoba post. Jak czegoś wypróbujecie to koniecznie dajcie znać, jak Wam się sprawdza. Miłej nocy <3 Julia 

Komentarze

  1. Ten rozświetlacz wygląda pięknie <3 Mój makijaż taki zwykły, codzienny składa się z tuszu do rzęs, czekoladowego cienia do powiek, korektora i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozświetlacz należy do kosmetyków, które polecam w 100%, nie mam żadnych zastrzeżeń do niego <3

      Usuń
  2. Świetne pędzelki :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty