Stylizacje #1

Hejka kochani! Przygotowałam dla Was 4 stylizacje, których ja używam na wyjście np. do szkoły. Kiedy nie muszę wyglądać elegancko, ubieram ciuchy w których mi wygodnie, nie będę się krępować. Stylizacje przygotowałam już raczej na cieplejsze dni, mimo że dzisiaj spadł u mnie śnieg :( Postanowiłam odświeżyć swoja szafę i dodałam takiego koloru jak np. żółty czy czerwony. Mam nadzieję że, przypadną Wam do gustu. Zapraszam do oglądania <3
Stylizacja #1 







 
Koszulka - Stradivarius 
Spodnie - Pull & Bear
Torebka - House 
Buty - Nb 247
Pasek - Pull & Bear

Stylizacja #2








Kurtka - Pull & Bear 
Bluza - Stradivarius 
Spodnie - Pull & Bear
Torebka - Pull & Bear
Buty - Nb 247 
Pasek - Pull & Bear
Stylizacja #3
 

 Kurtka - Sinsay 
Koszulka - Sinsay 
Spodnie - Stradivarius 
Torebka - House 
Buty - Nb 574 
Pasek - Reserved 
Stylizacja #4



Kurtka - Bershka
Spodnie - Stradivarius 
Torebka - Pull & Bear 
Trampki - Converse 
Pasek - Pull & Bear 

Jak Wam się podobają stylizację ? Czekam na opinię w komentarzach <3
Miłego wieczoru! Buziaki Julia <3

Komentarze

  1. Zółć w pierwszej stylizacji bardzo mi się podoba ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje, jednak chyba 1 najbardziej przypadła mi do gustu ;)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stylizacje, podobają mi się :) różowa bluza extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że dużo rzeczy masz ze Stradivariusa. Ja też często tam kupuję. :)
    Rownież zapraszam do obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z żółtą bluzka podoba mi się najbardziej 😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty