Witam wszystkich! ;)

Cześć wszystkim! Mam na imię Julia i jestem tutaj nowa. Mój blog będzie się opierał na modzie i makijażu. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i zostaniecie ze mną na dłużej.
Może teraz trochę o mnie, więc tak jak już napisałam mam na imię Julia, mam 17 lat, chodzę do 1 klasy liceum. Bardzo lubię się malować, dopiero się uczę, więc mój mocniejszy makijaż nie jest idealny, ale mam nadzieję że z czasem będzie coraz lepiej. Bardzo lubię grać w siatkówkę. Moje ulubione zajęcie to oczywiście zakupy, jak pewnie każdej dziewczyny. A tutaj moje zdjęcie :)
 

Bardzo proszę o komentarze, co wam się nie podoba, co zmienić żeby było lepiej a postaram się to zmienić na lepsze <3 Pozdrawiam Julia

Komentarze

  1. Trening czyni mistrza!

    Trzymam kciuki i z niecierpliwością czekam na kolejne posty. Witaj i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty